2021.03.29.
Környezet Jenei Réka
Sziasztok!
A mai óránk címe: EGYÜTTÉLÉS A CSALÁDBAN
Olvassátok el a Tk. 54-55. oldalát, majd oldjátok meg a
Mf. 60/1,2 -es feladatát
Szorgalmi: Mf. 61/4
Jó munkát!
Tanító néni
2021.03.29.
Környezet Jenei Réka
Sziasztok!
A mai óránk címe: EGYÜTTÉLÉS A CSALÁDBAN
Olvassátok el a Tk. 54-55. oldalát, majd oldjátok meg a
Mf. 60/1,2 -es feladatát
Szorgalmi: Mf. 61/4
Jó munkát!
Tanító néni
2021.03.29.
Matematika Jenei Réka
Sziasztok!
A mai napon elkezdjük az osztást kétjegyű osztóval.
A MAI NAPON IS TALÁLKOZUNK A TEAMS ÓRÁN, remélem mindenkivel!
A feladataink: TK. 122/1 végig
Mf. 47/ 1,2
HATÁRIDŐ: Akik nem vesznek részt a teams órán, azoktól a 1/b és 1/d feladatokat a FÜZETBE KÉREM MEGOLDANI és FOTÓT várok róla MA estig!
+ Mf -ről is várom a képet!
Jó munkát!
MIVEL A SZÜNET UTÁN, ÁPRILIS 12-ÉN IS DIGITÁLIS OKTATÁS MARAD, reméljük már csak rövid időre, EZÉRT MARADNAK A TEAMS-es ÓRÁK.
A KÉTJEGYŰVEL VALÓ OSZTÁST VISZONT MÁR NEM LEHET TOVÁBB HALOGATNI, EZÉRT A SZÜNET UTÁNI ÓRÁK NAGY RÉSZE, MÁR TEAMS-es, "ÉLŐ" LESZ.
EZEKEN MÁR MINDENKI JELENLÉTE SZÜKSÉGES!!!
Tanító néni
Kedves Gyerekek!
Ma újabb mondával ismerkedünk meg.
Olvassátok el az Emese álma című magyar mondát (Ok. 38-39.o.)!
Végezzétek el a Mf. 19/2,3,4. feladatát!
Az írásbeli feladatok fotóját küldjétek el nekem!
Gyakoroljátok a hangos olvasást!
Jó munkát!
Etelka néni
2021.03.29.
Testnevelés Jenei Réka
Sziasztok !
Remélem hétvégén kihasználtátok a jó időt és sokat mozogtatok kint a szabadban.
A mai napon a pénteki TARTÁSJAVÍTÓ gyakorlatok 2. része következik.
https://www.youtube.com/watch?v=oSH8l4MCON8
Egészségetekre!
Tisztelt Szülők!
Tájékoztatom Önöket, hogy ISKOLÁNKBAN a Tavaszi szünet első napja: Április 1.
utolsó napja: Április 11.
Ezeken a napokon NEM KAPNAK a gyerekek FELADATOKAT!
Az első
tanítási nap: ÁPRILIS 12.
Ennek módjáról (jelenléti vagy online) a későbbiekben kapnak
tájékoztatást!
Kitartást, a szünetre kellemes pihenést kívánok mindenkinek!
Tanító néni
Az óra anyagát a következő linken találjátok: G:\A királyság születése 1.10.docx